Dva noviteta dostupna u Google Ads alatu za pregled i dijagnostiku oglasa

alat za pregled i dijagnostiku oglasa

Dva noviteta dostupna u Google Ads alatu za pregled i dijagnostiku oglasa

Alat za pregled i dijagnostiku oglasa (Ad Preview and Diagnosis Tool) vam pomaže da vidite koji se oglasi prikazuju za vašu ključnu riječ.

Možete unijeti pojam za pretraživanje i dobiti preview kako stranica rezultata Google pretraživanja izgleda korisnicima tj. kako se vaši oglasi prikazuju/izgledaju na njoj.

Bolje upotrijebiti alat za pregled i dijagnostiku oglasa, a ne izvršiti stvarnu pretragu na Googleu, jer to neće utjecati na mjerne podatke oglasa (poput impresija, CTRa, a uz to nećete potrošiti kunu, dvije, klikanjem na stvarni oglas, jedino ako baš u stvarnom vremenu/okruženju, želite vidjeti vodi li vas oglas na definirani landing page koji ste baš uredili za novu kampanju:)).

Ako se vaši oglasi ne prikazuju, alat za pregled i dijagnostiku oglasa također dijagnosticira razlog.

Pogledajte koji se oglasi prikazuju za određenu publiku

Do sada se alat za pregled i dijagnostiku oglasa mogao upotrebaljavati da biste pregledali oglase prema pojmu za pretraživanje i iste filtrirali prema lokaciji, jeziku i uređaju. Međutim, publika (audience) se nije mogla filtrirati.

Sada alat za pregled i dijagnostiku oglasa podržava pretragu publike. Možete kliknuti widget “Publika/Audience” da biste odabrali željeni popis publike.

Ako upotrebljavate postavku “Ciljanje” (prethodno nazvanu “Ciljanje i licitacija/Target and bid”) u svojim kampanjama, moći ćete vidjeti koji se oglasi prikazuju za određenu publiku.

Ako upotrebljavate postavku “Promatranja” (prethodno nazvan “Samo licitacija/Bid only”), možete vidjeti kako će se vaš oglas prikazati na višim ili nižim pozcijama stranice, a na temelju vaših licitacija za određenu publiku.

alat za pregled i dijagnostiku oglasa

Od sada oglase možete korigirati kroz sam alat za pregled i dijagnostiku oglasa

Ako se vaši oglasi ne prikazuju, alat za pregled i dijagnostiku oglasa također pokazuje razlog. Prije je bila sitaucija, nakon što ste detektirali problem, trebali ste se ‘kretati’ kroz svoj račun kako biste izvršili potrebne izmjene da bi se vaši korigirani oglasi počeli prikazivali.

Sada ćete moći riješiti probleme izravno unutar samog alata, počevši od prilagodbi na proračunima samih kampanja. Ako razlog zbog kojeg se oglas/i ne prikazuje/u ‘leži’ u budžetu odnosno proračunu, jednostavno kliknite “Uredi proračun/Edit budget” i korigirajte proračun izravno iz alata za pregled i dijagnostiku oglasa.

alat za pregled i dijagnostiku oglasa

 

alat za pregled i dijagnostiku oglasa

Sve najnovije vijesti s Digitalac.hr pratite OVDJE.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Digitalac.hr

    Leave a Reply

    Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

    Povratak na vrh