Nova mjerenja položaja oglasa u Google pretraživačkoj mreži

Nova mjerenja položaja oglasa u Google pretraživačkoj mreži

Nova mjerenja položaja oglasa u Google pretraživačkoj mreži

Google pretraživačka mreža donosi četiri nove metrike po kojima ćete efikasnije mjeriti položaj oglasa. Stara narodna kaže: ‘Svi mi koji se digitalno oglašavamo, želimo biti prvi na Googleu’:).

Redovito gledamo izvještaje naših kampanja, naziva/tipa: Google pretraživačka mreža, i stupac/kolumnu koji govori koja je prosječna pozicija naših oglasa, nadajući se broju 1.

No suprotno uobičajenoj percepciji, prosječna pozicija nije označavala točno  mjesto na kojem se naš oglas prikazivao. Prosječna pozicija je naprosto bila redoslijed prikazivanja oglasa u odnosu na ostale oglase u aukciji/licitaciji.

Kao rezultat toga, pozicija oglasa “broj 1” značila je da se oglas prikazuje ispred svih ostalih oglasa, ali to nije značilo da je naš oglas bio prvi, odnosno da je bio prvi iznad organskih rezultata pretraživanja (što je ultimativni cilj).

Pozicija broj 1. mogla je označavati da se naši oglasi ne prikazuju iznad organskih rezultata pretraživanja, odnosno prikazuju se kao ‘prvi’, ali  pri dnu prve  stranice Googlea, drugim riječima, ispod organskih rezultata.

Kako bi prestali nagađati kada smo prvi-prvi na Googleu, Google pretraživačka mreža donosi nam četiri nove metrike koji će nam dati jasnije uvide u to gdje se naši oglasi prikazuju na stranici rezultata pretraživanja.
“Apsolutna stopa pojavljivanja oglasa na vrhu stranice” i “Stopa pojavljivanja oglasa na vrhu stranice”- dva nova pokazatelja o stvarnoj poziciji naših oglasa

    • Apsolutna stopa pojavljivanja oglasa na vrhu stranice (Apsolutni TOP) – postotak pojavljivanja/impresija oglasa koji se prikazuju kao prvi oglas iznad organskih rezultata pretraživanja
    • Stopa pojavljivanja oglasa na vrhu stranice (TOP) – postotak pojavljivanja/impresija oglasa koji se prikazuju na bilo kojoj poziciji iznad rezultata organskog pretraživanja

Nova mjerenja položaja oglasa u Google pretraživačkoj mreži

 

Google pretraživačka mreža | 4 noviteta kojima mjerimo položaj oglasa

Ove nove mjerne podatke uputno je koristiti za razumijevanje promjena u CTR-u (postotku klikanja na prikazane oglase) uzrokovanom promjenom lokacije oglasa na stranici s rezultatima pretraživanja.

Upotreba ovih metrika ne preporuča se kao model licitacije, jer se licitacije mogu povećati, a pozicije oglasa prikazivati na lošijim pozicijama.

To se događa iz razloga jer većim licitacijama ulazimo u aukcije s većim brojem konkurenata što nas dodvodi u situaciju da se borimo za prikaze oglasa na lošijim pozicijama (ispod organskih rezultata ili na drugim stranama Goolgea).

“Udio Apsolutne stope pojavljivanja oglasa na vrhu stranice” i “Udio pojavljivanja oglasa na vrhu stranice”- metrike s kojima možemo licitirati za bolji prikaz naših oglasa

    • Udio Apsolutne stope pojavljivanja oglasa na vrhu stranice–  dobivamo tako da impresije oglasa na apsolutnom vrhu (prvi oglas iznad organskih rezultata pretraživanja) podijelimo s procijenjenim brojem impresija oglasa za koje smo ispunili uvjete prikazivanja na vrhu
    • “Udio pojavljivanja oglasa na vrhu stranice” – dobivamo tako da impresije oglasa na najvišoj/Top poziciji (bilo kojoj iznad organskih rezultata pretraživanja) podijelimo s procijenjenim brojem impresija oglasa za koje smo ispunili uvjete prikazivanja na vrhu

Sve najnovije vijesti s Digitalac.hr pratite OVDJE.

  •  
  • 2
  •  
  •  
  •  
    2
    Shares
Digitalac.hr

    Leave a Reply

    Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

    Povratak na vrh