Koristite remarketing za povećanje prodaje usluga i proizvoda

aktualno

Koristite remarketing za povećanje prodaje usluga i proizvoda

O remarketingu

Remarketing pokazuje oglase korisnicima koji su posjetili vašu web-lokaciju ili upotrebljavali vašu mobilnu aplikaciju. Na primjer, kad korisnici napuste vašu web-lokaciju bez izvršavanja kupnje, pomoću remarketinga možete se ponovno povezati s njima prikazivanjem relevantnih oglasa na različitim uređajima.

Remarketing

Prednosti

Bez obzira na to je li vam cilj povećanje prodaje, povećanje broja registracija ili promicanje svijesti o robnoj marki, remarketing može biti dio strategije oglašavanja.

  1. Pristupite korisnicima kada je najvjerojatnije da će kupiti: možete doseći korisnike koji su već stupili u interakciju s vašom tvrtkom. Možete im oglašavati dok pretražuju druge web-lokacije i koriste druge mobilne aplikacije.
  2. Popisi usredotočeni na vaše oglašavanje: stvorite popise za remarketing za određene slučajeve. Na primjer, popisi ciljani na korisnike koji su nešto dodali u svoju košaricu za kupnju, ali nisu dovršili transakciju.
  3. Doseg velikih razmjera: korisnike na svojim popisima za remarketing možete dosegnuti na različitim uređajima i pregledavaju dva milijuna web-lokacija i mobilnih aplikacija.
  4. Učinkovito određivanje cijena: možete izraditi visoko učinkovite kampanje za remarketing pomoću automatskog licitiranja. Licitiranje u stvarnom vremenu izračunava optimalnu licitaciju za korisnika koji pregledava vaš oglas, što vam omogućuje pobjedu na dražbi oglasa uz najbolju moguću cijenu. Upotreba Googleove dražbe ne iziskuje nikakav dodatan trošak.
  5. Jednostavna izrada oglasa: besplatno izradite tekstualne, slikovne i videooglase pomoću Galerije oglasa. Kombinirajte dinamičku kampanju za remarketing s izgledima galerije oglasa da biste izradili sjajne oglase za sve proizvode i servise.
  6. Statistika kampanje: imat ćete izvješća o izvedbi svojih kampanja, o mjestima na kojima se vaši oglasi prikazuju i cijeni koju plaćate.
  7. Olakšajte korisnicima da vas pronađu: prikazujte oglase prethodnim posjetiteljima koji aktivno traže vašu tvrtku na Google pretraživanju.

Načini remarketinga putem Google Adsa

  1. Standardni remarketing: prikažite oglase prethodnim posjetiteljima dok pregledavaju web-lokacije na i upotrebljavaju aplikacije na prikazivačkoj mreži. Saznajte više
  2. Dinamički remarketing: poboljšajte rezultate uz dinamički remarketing koji podiže remarketing na višu razinu pomoću oglasa koji uključuju proizvode ili usluge koje su korisnici pregledali na vašoj web-lokaciji.
  3. Popisi za remarketing za oglase ciljane na pretraživačku mrežu: prikažite oglase dosadašnjim posjetiteljima dok pretražuju proizvode koji su im potrebni na Googleu nakon što napuste vašu web-lokaciju.
  4. Remarketing videozapisa: prikažite oglase korisnicima koji su stupili u interakciju s vašim videozapisima ili YouTube kanalom dok upotrebljavaju YouTube i pregledavaju videozapise, web-lokacije i aplikacije na prikazivačkoj mreži.
  5. Remarketing za popis korisnika: uz uparivanje klijenata prenesite popis podataka o kontaktima koje su vam dali klijenti. Kada su ti korisnici prijavljeni u Google, možete im prikazati oglase za sve Google proizvode.

Automatski izrađeni popisi za remarketing u Google Adsu

Nakon što izradite svoju prvu kampanju za remarketing, Google Ads umjesto vas izrađuje zadane popise za remarketing. Tako možete odmah početi ciljati popise u grupama oglasa. Popularni zadani popisi za remarketing lists koje možete upotrijebiti za prvu kampanju za remarketing:

  1. Svi posjetitelji: ovaj se popis popunjava upotrebom svih vrijednosti iz svih parametara u implementaciji oznaka za remarketing i uključuje “sve korisnike koji su posjetili vašu web-lokaciju”.
  2. Svi korisnici koji su izvršili konverziju: ovaj se popis automatski popunjava pomoću oznake za praćenje konverzija i uključuje “sve korisnike koji su izvršili konverziju na vašoj web-lokaciji”. Ako niste postavili praćenje konverzija, taj će popis biti prazan.
  3. Popis optimiziran za Google Ads: ovo je kombinirani popis koji se sastoji od više publika iz dostupnih izvora publike na jednom popisu za remarketing: Google Ads oznaka, Google Analytics “Svi posjetitelji web-lokacije” i “Svi izvori aplikacije”. Za izradu tog popisa trebate povezati barem jedan izvor podataka na stranici Izvori publike.

Sve najnovije vijesti s Digitalac.hr pratite OVDJE.

  •  
  • 1
  •  
  •  
  •  
    1
    Share
Digitalac.hr

    Leave a Reply

    Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

    Povratak na vrh