Trendovi

Eksplozija latinske muzike na YouTubeu 2018.

Eksplozija latinske muzike na YouTubeu 2018.

2018.-ta broji svoje posljednje dane, pa je red da se svedu ‘računi’:), barem na ono što se od muzike slušalo i gledalo na YouTube-u. Nakon što je 2017.-u poharao uragan zvan “Despacito”, eksplozija latinske muzike na YouTubeu 2018. izdominirala je i godinu na zalasku.

Od 10 najgledanijih/najslušanijih videa, 8 pripada latino ritmovima. Naš readability score, po SEO Yoast standardima biti će u crvenom, no glazba je za slušanje, a pisanje ćemo ostaviti za bolja vremena:), pa stoga krenimo gledati i slušati. Uživajte!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sve najnovije vijesti s Digitalac.hr pratite OVDJE.

  •  
  • 1
  •  
  •  
  •  
    1
    Share
Black Friday popusti i trendovi u Hrvatskoj 2018.

Američki koncept i fenomen | Black Friday popusti i trendovi u Hrvatskoj 2018.

Black Friday shopping popusti, termin je koji je većina od nas ‘upisivala’ u Google (i još uvijek upisuje:), u potrazi za mega popustima (ili brutalnim mega, ili pak ‘dramatičnim ultra’ kako bi neki trgovci naglasili, tautološki) koji su u tijeku.

I dok smo do prije nekoliko godina u nevjerici gledali kako koncept ‘Black Friday shopping popusti’ izgleda u Americi, sada isti nije predmet začudnosti.

Doduše, u Hrvatskoj, za sada, nemamo scene nesmiljenih i nemilosrdnih tučnjava porad preostalog brutalno sniženog Ultra HD 4K TV (curved, uz to, dakako) poznatog južnokorejskog mastodonta ili čupanja za kosu (pretežito gravitiraju žene) zbog komada odjeće.

No, da ne odemo daleko u socio analize gore opisanih fenomena, radije ćemo se pozabaviti grafovima koji ukazuju kako traženje termina ‘Black Friday shopping popusti‘ izgleda, primjerice, po županijama lijepe naše i to u periodu zadnjih mjesec dana. 🙂

 

Interes u pretraživanju shopping termina ‘Black Friday popusti’ zadnjih mjesec dana


Interes po regijama/županijama Lijepe naše


Uz pojam ‘Black Friday popusti’ pretražujemo i sljedeće povezane pojmove


Sve najnovije vijesti s Digitalac.hr pratite OVDJE.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Međunarodni dan tolerancije

Međunarodni dan tolerancije | YouTube platforma ‘Creators for Change’ kao nadahnuće za prihvaćanje raznolikosti i tolerancije u svijetu

Od vloggera u Kaliforniji do repera u Sudanu, slikara u Njemačkoj, komičnog kolektiva u Indiji, YouTube platforma ‘Creators for Change’ okuplja pripovjedače iz cijelog svijeta kako bi podijelili svoje trenutke nade, humanosti i tolerancije i bili inspiracija drugima, svima nama.

U svibnju 2018. 47 globalnih veleposlanika se pridružilo programu ‘Creators for Change’, radeći sa svojim mentorima kao što su nagrađivani filmski redatelj Eliot Rausch , osnivač The Nzinga Effect , Eliza Anyangwe i Anthony Robinson , ravnatelj na Trumanovom projektu nacionalne sigurnosti.

Neki od najistaknutijih ovogodišnjih filmova

  • stomatologinja Maha AJ kreatorica je “Salimmik” videa kojim iskazuje poštovanje prema svojoj domovini, Sudanu. Ovo ljubavno pismo Sudanu ima za cilj pokazati stranu Sudana koja se obično ne prikazuje u medijima (pozitivna, naravno)

  • američki pjevač-tekstopisac MILCK sastavio je “Mali mir” kao odgovor na nasilje na globalnoj razini

 

  • reperL-Fresh lava kreirao je projekt u kolaboraciji s Manbir Singh s ciljem očuvanja kulture sikha kroz hip-hop i tradicionalnu glazbu

  • Em Ford kreator je serije videa “You Look disgusting” / “Redefine Pretty”, koji prikazuju kako ‘standardi ljepote’ psihološki utječu na mlade žene

  •  MostlySane “No Offense”, indijske komičarke smiješno, ukazuje na različite vrsta govora mržnje, kako on-line tako i one off-line, s kojom se susrećemo u stvarnom životu

Sve najnovije vijesti s Digitalac.hr pratite OVDJE.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

20. godina Google-a | Što su Amerikanci posljednjih 10-ak godina najviše pretraživali?

Ok, manje-više, svi smo upamtili da je Google ove godine ušao u svojih 20. godina postojanja, prisjetili se i virtualno prošetali Google garažom Susan Wojcicki u Kaliforniji, u Street Viewu (gotovo) baš kao prije 20 godina.

A sada bi bilo zanimljivo otkriti što su Amerikanci posljednjih 10-ak godina najviše pretraživali na ‘svom’ Google-u 🙂

Možemo početi s novinarskih 5W, tko, što, zašto…kako zavezati kravatu, što je gluten, zašto je nebo plavo…

 

Donald Trump je najpopularniji predsjednik od 2004. godine (u Google pretragama, dakako:), nakon čega slijedi George Washington


 


Streamer videoigara Pewdiepie je najpopularniji Youtuber u SAD-u, dok je Minecraft najčešće pretraživana igra

Screenshot_2018-10-31 Google Search Turns 20(1)
Screenshot_2018-10-31 Google Search Turns 20(2)

Titanic je najviše pretraživani film, ali DiCaprio je tek drugi najatraktivniji glumac, prema Google pretragama

Screenshot_2018-10-31 Google Search Turns 20(5)
Screenshot_2018-10-31 Google Search Turns 20(6)

Japan je glavna destinacija kada se pretražuju letovi avionom, dok je u Americi, Chicago glavna destinacija do koje se putuje vlakom

Screenshot_2018-10-31 Google Search Turns 20(3)
Screenshot_2018-10-31 Google Search Turns 20(4)

‘Prijatelji’ su najpopularnija komedija, a ‘Lost’ najpopularnija drama u Google pretragama

 


 


Sve najnovije vijesti s Digitalac.hr pratite OVDJE.

  •  
  • 2
  •  
  •  
  •  
    2
    Shares
izrada web stranica

Testirajte je li vaš web prilagođen za mobilne uređaje

Izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima i novom korisničkom iskustvu, uvjet je bez kojeg se ne može u današnjem mobilnom svijetu. Svakodnevno stalno komuniciramo i tražimo informacije.

U mnogim je zemljama broj pametnih telefona nadmašio broj osobnih računala pa je izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima postala kritičan dio on line dostupnosti.

Verzija weba koja nije prilagođena mobilnim uređajima zahtijeva korisniku da približi ili zumira da bi pročitao sadržaj. Korisnici to smatraju frustrirajućim iskustvom i vjerojatno će napustiti vaš web.

94% Amerikanaca pretražuje lokalne informacije na svojim smartphoneima, dok 77% mobilnih surfanja dolazi kod kuće ili na poslu , na mjestima gdje smo, vrlo je velika vjerojatnost, okruženi desktop računalima ili laptopima*

Kako bi u potpunosti provjerili tzv. mobile usability, vaš web bi trebali verificirati putem Google search console, koja će vam dati jasniju sliku što dodatno treba korigirati kako bi web u svim točkama bio mobile friendly za krajnjeg korisnika.

Popis mogućih grešaka i kako ih korigirati

1. Upotreba flasha – većina mobilnih preglednika ne prikazuje sadržaj Flasha. Stoga, mobilnim korisnicima koji surfaju stranicama koje se oslanjaju na Flash da bi prikazale sadržaj, animacije ili navigaciju, iskustvo neće biti mobile friendly

2. Prikaz stranice nije konfiguriran – budući da posjetitelji vašeg weba upotrebljavaju različite uređaje s različitim veličinama zaslona – od velikih monitora stolnih računala, tableta i smartphonea – vaše stranice trebaju navesti okvir za prikaz pomoću meta viewport oznake.

Ta oznaka govori preglednicima kako prilagoditi dimenzije i skaliranje stranice kako bi prikaz odgovarao uređaju korisnika.

3. Veličina fonta – nakon što odredite okvir za prikaz web stranica, postavite veličine fonta na pravilan način u okviru za prikaz.

Pročitajte više o najboljoj praksi definiranja veličine fonta na: https://goo.gl/To4dxi

4. Dodirni elementi weba koji su preblizu jedan drugome – ovo izvješće prikazuje URL-ove za web-lokacije na kojima su dodirni elementi, kao što su gumbi i navigacijske veze, tako međusobno blizu da mobilni korisnik ne može lako dodirnuti željeni element prstom, a da pritom ne pritisne susjedni element.

Više saznajte na Size Tap Targets Appropriately

izrada web stranica

izrada web stranica

Testirajte je li vaš web mobile friendly

Sljedeći koraci nakon testiranja

Sada kada ste testirali jednu stranicu ili više stranica vašeg weba, pogledajte koji su drugi preostali problemi s tzv. mobile usabilityem na način da potvrdite vlasništvo nad web-lokacijom u Search Consoleu kako bi upotrijebili izvješće koje će detektirati eventualne probleme i ponuditi solucije, kako bi ih vi ili vaš webmaster, developer, mogli korigirati.

Sve najnovije vijesti s Digitalac.hr pratite OVDJE.

*Izvor:

1 Google/Heart+Mind Strategies, “Getting Things Done on Mobile,” n=1,847, U.S., A18+ smartphone users, Dec. 2017.

2 Google Research, Webpagetest.org, sampled 11M global mWeb domains loaded using a globally representative 4G connection, Jan. 2018.

3 SOASTA, The State of Online Retail Performance, April 2017.

4 Econsultancy and Google, Marketing and Measurement Survey, n=514 marketing and measurement executives at North American companies with over $250M in revenue, March 2017.

  •  
  • 1
  •  
  •  
  •  
    1
    Share
nike

NIKE – Dream Crazy

Nike – ‘Dream crazy’ kampanja.

‘Don’t ask if your dreams are crazy. Ask if they’re crazy enough. Just Do It’

  •  
  • 1
  •  
  •  
  •  
    1
    Share
dubrovnik

Dubrovnik

Opustite se i uživajte 🙂

Sve najnovije vijesti s Digitalac.hr pratite OVDJE.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
aktualno

Svakodnevne akcije i sniženja proizvoda i usluga TOP brandova u Vašoj blizini

Ne propustite akcije, sniženja/popuste Vaših omiljenih brandova i iskoristite najbolje promotivne ponude blizu Vas 🙂





















Refreshajte stranicu OVDJE kako bi vam se u bilo kojem trenutku svakodnevno prikazale nove aktualne AKCIJE TOP brandova i njihovih proizvoda i usluga

  •  
  • 68
  •  
  •  
  •  
    68
    Shares
internet

Navike korištenja Interneta u Hrvatskoj

Pogledajmo zanimljive grafikone navika korištenja Interneta i uređaja kojima pristupamo Internetu u Hrvatskoj

Screenshot_2018-08-12 Consumer Barometer from Google(1)
Screenshot_2018-08-12 Consumer Barometer from Google(2)
Screenshot_2018-08-12 Consumer Barometer from Google(3)
Screenshot_2018-08-12 Consumer Barometer from Google(4)
Screenshot_2018-08-12 Consumer Barometer from Google(5)
Screenshot_2018-08-12 Consumer Barometer from Google(6)
Screenshot_2018-08-12 Consumer Barometer from Google(7)
Screenshot_2018-08-12 Consumer Barometer from Google(8)
Screenshot_2018-08-12 Consumer Barometer from Google(9)
Screenshot_2018-08-12 Consumer Barometer from Google




internet

Sve najnovije vijesti s Digitalac.hr pratite OVDJE.





  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
online

Preko 80% kupaca proizvode pretražuju online, a kupnju obavljaju u trgovini

Za tehnološke proizvode, preko 50%  kupaca koristilo je svoje mobilne telefone za istraživanje prije fizičkog pregleda unutar trgovine

U istraživanju koje su proveli Google CEE i IPSOS ispitano je 4,200 potrošača kroz četiri kategorije proizvoda i usluga – laptop, TV, ugovor o mobilnoj telefoniji, te odjeća i obuća.

Studija se fokusirala na korisnike Interneta starije od 16 godina u Poljskoj, Ukrajini, Grčkoj i Češkoj koji su nedavno kupili jedan od navedenih proizvoda ili usluga.

Premošćivanje offline i online razmišljanja

Offline i online aktivnost naglašavaju ionako kompleksnu situaciju. Moderni se potrošači neprimjetno prebacuju iz fizičkog u digitalni svijet i obrnuto, tako da čak i ako obave kupovinu u trgovini, postoje izgledi da su prethodno obavili online istraživanje.

U prosjeku se svega 11% potrošača može smatrati isključivo „online potrošačima“, dok ih se 12% može označiti kao „offline potrošači“, za što je zaslužna kategorija odjeće i obuće – kod potrošačke elektronike, isključive offline kupnje su puno rjeđe.

Usporedite ovo s ogromnim brojem potrošača – za većinu proizvoda preko 80% – koji se odlučuju na online istraživanje i offline kupnju, ili obrnuto.

online

Stvaranje cjelovite slike

Usprkos kompleksnosti, putovanje modernog potrošača može se raščlaniti na trenutke koji otkrivaju kako, zašto i gdje ljudi donose odluke o kupnji.

Istraživanje je otkrilo da je prosječni raspon dodirnih točaka za sva četiri proizvoda i usluge 2,8, pri čemu laptopi i TV-i imaju mnogo širi raspon.

To ima smisla kada pogledate prosječne troškove i način kako ljudi obično donose odluke o različitim vrstama kupnje.

Potrošači su skloniji uložiti više vremena u istraživanje skupljih kupnji poput laptopa i TV uređaja, tako da se generira više dodirnih točki.

online

 

(Skoro) sve počinje s pretraživanjem

Pretraživanje je postalo sasvim prirodno za potrošače. Ljudi koriste pretraživanje u onim „želim znati“, „želim učiniti“ i „želim kupiti“ trenucima. Za gotovo sve istražene proizvode i usluge, pretraživanje se nalazi na vrhu kao prva dodirna točka za potrošače.

Većina dodirnih točaka jasna je sama po sebi, potrošači odlaze na stranice s usporedbama cijena kako bi pronašli najpovoljnije pogodbe ili pitaju prijatelje za savjet prije kupnje.

Ali, studija je pokazala da potrošači koriste pretraživanje, Youtube i istraživanje unutar trgovine iz raznih razloga.

Ovisno o dodirnoj točki, razlozi se nalaze u rasponu od jednostavnih do najkompleksnijih i višenamjenskih.

Pretraživanje je posebno kompleksno. Ljudi prije poduzimanja radnje koriste pretraživanje radi inspiracije, recenzija, atributa proizvoda i cijena.

online

Put prema kupnji u mobilnocentričnom svijetu

Današnji su potrošači mobilnocentrični. Mobilno ponašanje dodatni je izazov u oslikavanju puteva prema kupnji, ali ono također pruža vrijedne prilike brendovima za povezivanje s potrošačima kroz više dodirnih točki.

Na mobitelu, dodirne se točke ne nadmeću za pozornost potrošača, već ih upotpunjavaju.

Ljudi konzumiraju više medija na mobitelu, što znači da recenzije proizvoda na YouTubeu mogu upotpuniti iskustvo unutar trgovine.

Mobitel je karika koja nedostaje između inspiracije i radnje kada se potrošači prebacuju s online na offline kupnje.

Za tehnološke proizvode, preko 50% ispitanih potrošača koristilo je svoje mobilne telefone za istraživanje prije fizičkog pregleda unutar trgovine.

online

Koja je lekcija svega ovoga? Razmišljajte o raznim uređajima i šaljite konzistentnu poruku, kako online tako i offline. Razmišljajte o vrlo lokalnom ciljanju s poticajnim obavijestima, te pružajte popuste i kupone mobilnim korisnicima dok se nalaze u trgovini kako bi zaključili posao.

  •  
  • 6
  •  
  •  
  •  
    6
    Shares
Povratak na vrh