Black Friday shopping popusti, termin je koji je većina od nas ‘upisivala’ u Google (i još uvijek upisuje:), u potrazi za mega popustima (ili brutalnim mega, ili pak ‘dramatičnim ultra’ kako bi neki trgovci naglasili, tautološki) koji su u tijeku.
I dok smo do prije nekoliko godina u nevjerici gledali kako koncept ‘Black Friday shopping popusti’ izgleda u Americi, sada isti nije predmet začudnosti.
Doduše, u Hrvatskoj, za sada, nemamo scene nesmiljenih i nemilosrdnih tučnjava porad preostalog brutalno sniženog Ultra HD 4K TV (curved, uz to, dakako) poznatog južnokorejskog mastodonta ili čupanja za kosu (pretežito gravitiraju žene) zbog komada odjeće.
No, da ne odemo daleko u socio analize gore opisanih fenomena, radije ćemo se pozabaviti grafovima koji ukazuju kako traženje termina ‘Black Friday shopping popusti‘ izgleda, primjerice, po županijama lijepe naše i to u periodu zadnjih mjesec dana. 🙂