YouTube

Najgledaniji YouTube video leaderboard oglasi u 2018. godini

Najgledaniji YouTube video leaderboard oglasi u 2018.oj godini

YouTube video leaderboard oglasi: TOP 10. najgledanijih u 2018.oj godini

1.Alexa Loses Her Voice – Amazon Super Bowl LII Commercial

Brand:Amazon

Creative Agency: Lucky Generals & D1
Media Agency: Initiative

2.YouTube Music: Open the world of music. It’s all here.

Brand:YouTube Music

Creative Agency: Industry PDX
Media: Agency Essence & PHD

3.OPPO F7 – Real Support Makes Real Hero

Brand: OPPO F7

Creative Agency: Oppo Inhouse Creative team
Media Agency: OPPO

4.Nike – Dream Crazy

Brand: Nike

Creative Agency: Wieden & Kennedy
Media Agency: SapientRazorfish

5.Turkish Airlines: Safety Video with The LEGO Movie Characters

Brand: Turkish Airlines

Creative Agency: Warner Bros.
Media Agency: People Initiative

6.Groupon 2018 Super Bowl Commercial | “Who Wouldn’t”

Brand: Groupon

Creative Agency: O’Keefe Reinhard & Paul

7.Samsung Galaxy: Moving On

Brand: Samsung

Creative Agency: Wieden+Kennedy
Media Agency: Starcom

8.HomePod — Welcome Home by Spike Jonze — Apple

Brand: Apple

Media Agency: TBWA\Media Arts Lab

9.Gatorade | Heart of a Lio

Brand: Gatorade

Creative Agency: TBWA\CHIAT\DAY Los Angeles
Media Agency: OMD & Resolution Media

10.Rescue Blue the Dinosaur – LEGO Jurassic World – Pick Your Path

Brand: The LEGO Group

Creative Agency: Advance
Media Agency: Initiative

Sve najnovije vijesti s Digitalac.hr pratite OVDJE.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Eksplozija latinske muzike na YouTubeu 2018.

Eksplozija latinske muzike na YouTubeu 2018.

2018.-ta broji svoje posljednje dane, pa je red da se svedu ‘računi’:), barem na ono što se od muzike slušalo i gledalo na YouTube-u. Nakon što je 2017.-u poharao uragan zvan “Despacito”, eksplozija latinske muzike na YouTubeu 2018. izdominirala je i godinu na zalasku.

Od 10 najgledanijih/najslušanijih videa, 8 pripada latino ritmovima. Naš readability score, po SEO Yoast standardima biti će u crvenom, no glazba je za slušanje, a pisanje ćemo ostaviti za bolja vremena:), pa stoga krenimo gledati i slušati. Uživajte!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sve najnovije vijesti s Digitalac.hr pratite OVDJE.

  •  
  • 1
  •  
  •  
  •  
    1
    Share
Međunarodni dan tolerancije

Međunarodni dan tolerancije | YouTube platforma ‘Creators for Change’ kao nadahnuće za prihvaćanje raznolikosti i tolerancije u svijetu

Od vloggera u Kaliforniji do repera u Sudanu, slikara u Njemačkoj, komičnog kolektiva u Indiji, YouTube platforma ‘Creators for Change’ okuplja pripovjedače iz cijelog svijeta kako bi podijelili svoje trenutke nade, humanosti i tolerancije i bili inspiracija drugima, svima nama.

U svibnju 2018. 47 globalnih veleposlanika se pridružilo programu ‘Creators for Change’, radeći sa svojim mentorima kao što su nagrađivani filmski redatelj Eliot Rausch , osnivač The Nzinga Effect , Eliza Anyangwe i Anthony Robinson , ravnatelj na Trumanovom projektu nacionalne sigurnosti.

Neki od najistaknutijih ovogodišnjih filmova

  • stomatologinja Maha AJ kreatorica je “Salimmik” videa kojim iskazuje poštovanje prema svojoj domovini, Sudanu. Ovo ljubavno pismo Sudanu ima za cilj pokazati stranu Sudana koja se obično ne prikazuje u medijima (pozitivna, naravno)

  • američki pjevač-tekstopisac MILCK sastavio je “Mali mir” kao odgovor na nasilje na globalnoj razini

 

  • reperL-Fresh lava kreirao je projekt u kolaboraciji s Manbir Singh s ciljem očuvanja kulture sikha kroz hip-hop i tradicionalnu glazbu

  • Em Ford kreator je serije videa “You Look disgusting” / “Redefine Pretty”, koji prikazuju kako ‘standardi ljepote’ psihološki utječu na mlade žene

  •  MostlySane “No Offense”, indijske komičarke smiješno, ukazuje na različite vrsta govora mržnje, kako on-line tako i one off-line, s kojom se susrećemo u stvarnom životu

Sve najnovije vijesti s Digitalac.hr pratite OVDJE.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
YouTube leaderboard oglasi

Najgledaniji YouTube leaderboard oglasi: Kolovoz 2018 .

YouTube leaderboard oglasi: TOP 5. najgledanijih

1.Turkish Airlines: Safety Video with The LEGO Movie Characters

Brand: Turkish Airlines

Kreativna agencija: Warner Bros
Media buying agencija: People Initiative

2.Just Do It: Serena Williams

Brand:Nike Creative

Kreativna agencija: Wieden + Kennedy
Media buying agencija: Razorfish

3.Meerkats Spread Office Gossip – GEICO

BrandGEICO Insurance

Kreativna agencija: The Martin Agency

4.Galaxy Note9

BrandSamsung US

Kreativna agencija: Leo Burnett
5.Buy One Take One at Olive Garden

BrandOlive Garden

Kreativna agencija: Mcgarrybowen

Media buying agencija: Starcom

Sve najnovije vijesti s Digitalac.hr pratite OVDJE.

  •  
  • 3
  •  
  •  
  •  
    3
    Shares
YouTube oglasi

YouTube video oglasi povećali rezervaciju letova aviokompanije za 185%

Tijek kampanje

U pripremi za užurbano ljetovanje, zrakoplovna tvrtka je targetirala potencijalne korisnike, na području Los Angelesa i sjeverne Kalifornije, koji su pokazivali interse za putovanja na Havaje.

Dok su se u prošlim kampanjama oslanjali na oglase unutar pretraživačke mreže, s ciljem rezervacije letova, ovaj put je Hawaiian Airlines koristio moć cross kanala.

U prvoj fazi su koristili pretraživačku mrežu kao prvu točku u akviziciji putnika, a u drugoj fazi s ciljem izgradnje svijesti, ‘pušteni’ su You Tube True view for action video oglasi.

Kampanja za pretraživačku mrežu bila je tipična, usredotočena na brandirane ključne riječi  “Hawaiian Airlines” i nebrandirane pojmove poput “let na Havaje”.

YouTube oglasi
Uslijedili su YouTube oglasi od 15 sekundi i 30 sekundi , u specifičnom i novom formatu, YouTubeov format izravnog odgovora, tzv. TrueView action.

Poziv na radnju bio je klik na “Pogledajte cijene”,  a korisnici su usmjeravani na odredišnu stranicu s letovima i opcijama određivanja cijena koje su relevantne za njihovo područje.

 

Preporuke za kraj 🙂

  • Izradite poziv na radnju (CTA) i odredišnu stranicu koja je usklađena s vašim kreativnim i marketinškim ciljevima. To ne mora biti jezik koji odmah potiče kupnju, primjerice “Kupi sada” ili “Rezerviraj sada”. Umjesto toga, upotrijebite “Saznajte više” ili “Više detalja na”.

 

  • Testirajte različite formate video oglasa ili istovremeno prikazivanje dviju ili više kampanja – primjerice jedan s formatom izravnog odgovora, kao što je TrueView za radnju i jedan ili više s ‘klasičnim’ formatima i ciljanjem publike – da biste vidjeli što bolje funkcionira.

 

  • Smart bidding je vaš prijatelj 🙂 –  Hawaiian Airlines nije iskoristio pametno licitiranje  za ovu kampanju, ali planira to testirati u budućnosti. Optimiziranjem za konverzije osigurajte cost efficiency, uz istovremeno povećanje svjesnosti o vašem brandu.
  •  
  • 2
  •  
  •  
  •  
    2
    Shares

Željeli ste YouTube bez oglasa? Od danas dostupan: YouTube Music i YouTube Premium

YouTube Music i YouTube Premium, za sada dostupni u 17 zemalja

Željeli ste YouTube bez oglasa? YouTube Music i YouTube Premium od danas je dostupan svima u SAD-u, Australiji, Novom Zelandu, Meksiku i Južnoj Koreji * uz 12 novih zemalja, uključujući Austriju, Kanadu, Finsku, Francusku, Njemačku, Irsku, Italiju, Norvešku, Rusiju, Španjolsku, Švedsku i Ujedinjeno Kraljevstvo.

Sada fanovi diljem svijeta mogu pronaći više glazbe koju vole i bez napora otkrivati nove favorite, BEZ OGLASA:). YouTube Music je u navedenim zemljama dostupan kao aplikacija (za iOS i Android sustave) i kao standardni in stream web player.

youtube bez oglasa

YouTube bez oglasa – Užitak slušanja ‘mjuze’ bez reklama, košta  9.99 dolara mjesečno

  • Uz YouTube Music sve je na jednom mjestu. Ne samo glazbeni videozapisi, već službeni albumi, pojedinačno, remixi, i glazba uživo.

 

  • Preporuke krojene po vašem glazbenom ukusu. Početni zaslon koji se dinamički prilagođava za davanje preporuka na temelju umjetnika i pjesama koje ste slušali prije. Chilling na plaži? Trebate li nešto motivirajuće? Prava glazba je upravo ovdje, samo za vas.

 

 

  • YouTube bez oglasa, i free download mjuze. Uz to, offline Mixtape automatski downloada vaše omiljene pjesme, u slučaju da ste ih  zaboravili ‘skinuti’.

 

YouTube Music se može downloadati putem Play Store ili App Store ili putem novog in stream web playera na music.youtube.com.

 

  •  
  • 1
  •  
  •  
  •  
    1
    Share
youtube

YouTube otkrio TOP 10 oglasa uoči Cannes Lions 2018.

TOP 10 YouTube oglasa skupilo 465,4 milijuna pregleda

Uoči ovogodišnjeg Cannes Lions Međunarodnog festivala kreativnosti (festival počinje 18.06.2018), YouTube je otkrio TOP 10 oglasa, gledanih u razdoblju od travnja 2017. do travnja 2018. godine.

10 videozapisa/oglasa skupilo je  465,4 milijuna pregleda i 563,5 milijuna minuta gledanja. YouTube je rangirao 10 videozapisa pomoću više faktora, uključujući vrijeme gledanja, preglede i kombinaciju plaćenih i organskih prikaza.

 

YouTube TOP 10 lista:

1. LG Astronaut Brand TVC Ad Film – 20 Years Anniversary Story Video – Life Is Good 2017

  • Brand: LG India
  • Media Agency: Havas India
  • Creative agency: HS Ad

2. Clash of Clans: How Do We Get Over There? (Update Teaser)

  • Brand: Clash of Clans
  • Media Agency: In house
  • Creative agency: Barton F. Graf

3. MISS DIOR – The new Eau de Parfum

  • Brand: Christian Dior
  • Media Agency: Havas US
  • Creative agency: In house

4. Alexa Loses Her Voice – Amazon Super Bowl LII Commercial

  • Brand: Amazon
  • Media Agency: Initiative
  • Creative agency: In house

5. Samsung Galaxy: Growing Up

  • Brand: Samsung US
  • Media Agency: Starcom
  • Creative agency: Wieden+Kennedy

6. Meet iPhone X — Apple

  • Brand: Apple
  • Media Agency: OMD
  • Creative agency: In house

7. Jump Up, Super Star! – Super Mario Odyssey Musical

  • Brand: Nintendo
  • Media Agency: Blue 449
  • Creative agency: Leo Burnett

8. Budweiser 2018 Super Bowl Commercial | “Stand By You”

  • Brand: Budweiser
  • Media Agency: Dentsu Aegis Network
  • Creative agency: David

9. John Lewis Christmas Ad 2017 – #MozTheMonster

  • Brand: John Lewis
  • Media Agency: Manning Gottlieb OMD
  • Creative agency: adam&eveDDB

10. A Slimy Situation – Choose How To Save LEGO City!

  • Brand: LEGO
  • Media Agency: Initiative
  • Creative agency: RGA

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
YouTube oglašavanje

YouTube oglašavanje | 4 elementa kojima ćete video oglasom povećati prodaju

Kupite prije nego što nestane

25-sekundno YouTube oglašavanje tzv. pre-roll videa, koji je uvećao prodaju u 6-ero znamenkastim iznosima (dolara)

Yoox Net-A-Porter,  najveći svjetski luksuzni online outlet, osmislio je kreativnu kampanju, kodnog naziva ‘The World’s Most Exclusive Collection’, kojom je 25-sekundnim video oglasima na YouTube-u, za cilj imao, naravno, povećanje prodaje:)

Pitate se gdje je kvaka 22? Roman s ključem se nalazi u genijalnoj ideji, da ukoliko korisnici ne bi ‘kliknuli na oglas’, ekskluzivni artikal on line outleta, više ne bi bio dostupan za kupnju.

Klikom na gumb “Kupi odmah” korisnici su upućeni na landing page na kojem su mogli kupiti ekskluzivni artikal.

YouTube oglašavanje

 

Ključne riječi, ključne riječi, ključne riječi

Yoox je prikupio popis pojmova/ključnih riječi za pretraživanje na svojim ciljanim tržištima: SAD, Italija, Japan i Južna Koreja.

Koristeći te informacije, outlet je izradio kolekciju od 400 proizvoda koji su isključivo bili dostupni za kupnju u sklopu kampanje.

Tako su uredili pet različitih predložaka videooglasa, na temelju vrste proizvoda , (cipele, torbice, kostimi…).

 

YouTube oglašavanje – 1. Element – neka ponašanje potrošača vodi vašu kreativu kojom ćete ‘upecati’ novog kupca

Budući da prvih pet sekundi oglasa, tzv. TrueView in stream, nije moguće preskočiti, u tom vremenu imate 100% korisnika i 100 % njihove pažnje.

Ti trenutci otvaranja predstavljaju priliku da privučete publiku i pokažite im da je vaš oglas relevantan, kako bi ga nastavili dalje gledati. Yoox je iskoristio 2 elementa ponašanja potrošača: želja za ekskluzivnim proizvodima i impulzivna kupnja. 

 

YouTube oglašavanje – 2. Element – potaknite korisnika na akciju

S toliko puno medija koje korisnici danas mogu birati, vrlo je vjerojatno da će obratiti pozornost na sadržaj kojim plijenimo njihovu pažnju. Sjajan način zadržavanja njihove pažnje?

On line outlet je to postigao tako što je iskoristio korisničko iskustvo i potaknuo gledatelje/korisnike/kupce da djeluju brzo, kako bi spasili luksuznu robu od uništenja.

YouTube oglašavanje – 3. Element – akcija za korisnika mora biti jasna i jednostavna

Od početka svojih oglasa, korisnicima je komunicirano: “Ne propustite!” s call to action “Kupite odmah”. Olakšajte potencijalnim kupcima kupnju 🙂

YouTube oglašavanje – 4. Element – ciljajte prilagođeno svoju publiku

Yoox je, primjerice, koristio publiku sa zajedničkim afinitetima kako bi privukao ljude koji su pokazali ‘in affinity’ za ‘lov na cjenjkanje’.

Također je koristio i prilagođenu publiku koja je pretraživala relevantne ključne riječi  (kao što su robne marke proizvoda koje su nosili) ili pregledavala ostale modne sadržaje na webu.

Kao što ovaj primjer pokazuje, prihvaćanje gore navednih četiri elemenata može pomoći  da i vaši videooglasi pokreću akcije korisnika, a krajnji cilj akcije je uvijek kupnja i zadovoljan potrošač.

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
Povratak na vrh